Osztálytalálkozó

2009.10.11. 11:16

 Szombat, 5 éves osztálytalálkozó. Jó volt látni egy-két embert. Tetszett, hogy még mindig egy közösségként voltunk képes működni. Tetszett, hogy tudtam irányítani egykét vonalat, szolgáltatni a hangulatot az embereknek. Persze nem én voltam a főkolompos, de kisebb csoportokat elvezényeltem néha. Főleg a pálinkafogyasztást elindítása fűződik a nevemhez:). Kicsit meglátszott, hogy szórakoztató társaság is tudok lenni, ha elkapom a fonalat.

Találkoztam a régi emberekkel, akik fontosak voltak. Persze ezután se fogunk összejárni, de jó látni, hogy bármikor fevehetjük a ritmust, és 3 mondat után elkezdhetünk beszélni bármiről. Talán egy kis nyitottságot tanultam tegnap is. Jól jön majd a lagzin, amiről kiderült hogy vmi főszervezkedő leszek. Kár hogy akit igazán érdekelhet ez, nem láthatja...Pedig én örülnék.

Vicces, hogy az osztályból kb 2-3ember van eddig,aki elvégzett rendben egy fősulit-egyetemet, és elkezdett melózni. Az általános az, hogy otthagyták,vagy el se kezdték a tanulást, és elkezdtek dolgozgatni. Páran még mindig vagy ismát tanulnak. Azért 5 év nem elég arra ilyen fiatalon,hogy felépítsük életünket. Mégis kicsit csalódtam az emberekben. Nagyrészük kis bugrisnak tűnik, akik elvannak a levükben, találtak vmi melót, és élik a 8óra munka, 8óra pihenés, 8óra szórakozás léetet. Azaz meló után haza. Nem sok komoly kapcsolat született. Összefoglalva még sztemnem vagyunk felnőttek. Azo vagyunk mindannyian, próbálkozunk, de még keressük az utat. Sajnos nem láttam a társaságban azt a kirobbanó erőt, hogy mi vagyunk a világot irányító csoport, a generáció, ami komoly tettekre hivatott. Persze kellenek ilyenek is. Sőt. Leginkább ilyenek kellenek. De mindig van 1-2 kiemelkedő. Kézbe kell vennem ezt a szerepet:)

A bejegyzés trackback címe:

https://darkmachine.blog.hu/api/trackback/id/tr231442136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása