Arc

2009.09.30. 12:51

Edzés végén együtt indultam hazafelé egy harcostárssal. Ez nem is lenne kirívó, mert gyakran megesik. Nade a srác....

Kérdeztem merre megy.újpest,szal kék metró.4es6os?igen. nem gyorsabb a deákon át? Lehetséges. Megálltunk a Mammut előtt és megkérdezi. Innen hogy lehet eljutni a Moszkváig. Csak itt egyenesen nem túl bonyolult. -Én ennyin is eltudok tévedni. -hát ez meg hogy? -Nem szoktam sehova sem menni, így nem tudom ezeket az útvonalakat. -Akkor gyere megmutatom.  Mentünk,2perc alatt Moszkva. -na menni fog? -lehet hogy mostmár siekrül. köszi. 18év után nemárt megtanulni ezeket is.

Énse vagyok egy helyismereti mester. Nade ez!!! Világéletében pesti volt és nemtud a szénatérről a moszkvára átjutni? Megalol. Azért az kiderült, hogy AnimeConra jár, és jósrác. Csak épp nemismer semmi helyet.

A bejegyzés trackback címe:

https://darkmachine.blog.hu/api/trackback/id/tr821417890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása